Senin, 18 April 2016

Gel Gambir Jantan

gambirserawak.com - Apa  itu Gel Gambir Jantan ? ada pertanyaan yang kerap kita dengan tentang apa itu gel gambir jantan?  kali ini kami paparkan apa itu gel gambir jantan, bagi tuan-tuan yang hendak tahu informasi tentang gel gambir jantan silahkan simak tulisan gel gambir jantan dibawah ini :
Gel Gambir Jantan, gambir sarawak, gambir serawak
Gel Gambir Jantan

Gel Gambir Jantan  Delay Ejakulasi

  • Gel Gambir Jantan adalah sejenis gel sapuan bagi mengawal pancutan klimaks anda sehingga 30 MINIT!
  • Gel Gambir Jantan  adalah produk yang diformulasi dari bahan organik terpilih.
  • Bahan-bahan Gel Gambir Jantan terpilih ini diproses menggunakan teknik pengilangan moden di Malaysia  mengikut garis Good Manufacturing Practices (GMP).
  • Gel Gambir Jantan Halal, Bersih dan Selamat malah LULUS KKM (NOT150502642K)

Apakah kandungan Gel Gambir Jantan?

  • Gel Gambir Jantan adalah gel yang dihasilkan 100% bahan organik terbaik dan terpilih antaranya Uncaria, Gambir atau Gambir Sarawak, Sandalwood, Virgin Coconut Oil, Spearmint, Peppermint, Aloe Vera dan Jojoba Oil. 
  • Jika anda lihat semua bahan untuk menghasilkan Gel Gambir Jantan  ini adalah dari bahan organik.
  • Gel Gambir Jantan tidak dicampur dengan sebarang bahan kimia berbahaya ataupun dadah terlarang!
  • Gel Gambir Jantan selamat, bersih, halal dan tanpa kesan sampingan.

Apa Kata Pembeli-Pembeli Gel Gambir Jantan?

Cara Guna Gel Gambir Jantan

1. Bagaimana cara nak gunakan Gel Gambir Jantan?
  • Mula dengan sapu di bahagian kepala, sapu di takuk, di bawah dagu dan di urat pari.
  • Sapu sedikit sahaja.
  • Biar meresap 20 minit
  • Baru mula bersama isteri (Tidak perlu basuh)
  • Sesuaikan dosis anda.

2. Apakah dos yang sesuai untuk menggunakan Gel Gambir Jantan?
  • Dosis  Gel Gambir Jantan yang sesuai adalah sekitar 2 hingga 5 sapuan.
  • Namun banyak pengguna kami dapat mengawal kawalan pancutan dengan hanya 2 hingga 3 sapuan. Kebanyakan pelanggan kami menyesuaikan dos mengikut keperluan masing-masing. Ia bergantung kepada faktor tahap ke-sensitif-an anda, tahap kegersangan anda dan sejauh mana anda hendak bertahan. Selepas beberapa sapuan, anda akan dapat memahami kadar sapuan yang sesuai untuk anda.

3. Apa akan jadi sekiranya saya sapukan Gel Gambir Jantan berlebihan?

  • Hilang deria eraksi dan anda akan merasa kebas. Kerengsangan juga mungkin terjadi pada kulit. Jika anda mengalami situasi seperti di atas, sila berhenti menyapu Gel Gambir Jantan, Cuci zakar anda dengan air dan sabun, dan simtom akan berkurangan dalam waktu yang singkat. Jika anda masih mengalami simtom tersebut, sila rujuk kepada doktor.

4. Jangan gunakan Gel Gambir Jantan jika isteri anda mengalami situasi berikut:

  • Alergik kepada ubat kebas
  • Luka di bahagian zakar
  • Isteri anda mengalami masalah buah pinggang atau masalah hati.
  • Isteri anda Mungkin Mengandung atau Mengandung. 
 5. Bolehkah saya menggunakan Gel Gambir Jantan bersama ubatan lain? 
  • Sila rujuk pakar perubatan sebelum menggunakan Gel Gambir Jantan jika anda sedang menjalani rawatan atau mengambil apa-apa ubatan. 
6. Adakah zakar saya perlu tegang sebelum menyapu Gel Gambir Jantan? 
  • Tidak, anda tidak perlu menegangkan zakar anda sebelum menyapu.

7. Adakah Gel Gambir Jantan boleh digunakan bersama Pelincir? (KY Jelly, etc.) 

  • Ya, apabila sapuan Gel Gambir Jantan anda telah meresap (dalam 15-30 minit), pelincir boleh digunakan. 
8. Adakah Gel Gambir Jantan akan meninggalkan kesan pada cadar dan pakaian?
  • Kekotoran tidak akan terjadi jika anda menggunakan Gel Gambir Jantan dengan betul. Jika terdapat kekotoran pada pakaian atau cadar, kotoran tersebut boleh hilang apabila dicuci.

Gel Gambir Jantan Buat Abang Lebih Tahan Lama

Kebanyakan lelaki sekarang mempunyai masalah yang sama iaitu tidak boleh bertahan lama ketika bersama isteri tercinta. Cinta untuk kasih sayang mungkin sudah mencukupi, tetapi alangkah kasihan pada si isteri jika jarang atau tidak pernah puas tahap maksima ketika bersama untuk hubungan seksual suami isteri.
Ada pelbagai sebab sebenarnya yang menyebabkan lelaki tidak bertahan lama dan tidak boleh bertahan lama. Ramai juga yang tersilap mengambil jalan penyelesaiaan terhadap masalah ini. Ada juga yang telah berikhtiar untuk KERAS dan BESAR kan zakar masing-masing, namun masalah tahan lama masih lagi belum selesai.

GAMBIR POWER BENAR UNTUK MEMBHAGAIAKAN ISTERI

Ini kerana untuk memuaskan isteri tercinta, suami perlulah mendayung lebih lama untuk membantu isteri tercinta merasai nikmat yang lebih lama serta berterusan sehingga mengalami nikmat klimaks yang teramat sangat. Sampai ada juga isteri yang hingga kini tidak boleh melupakan perasaan itu. GAMBIR POWER!!!
Sekarang anda sebagai seorang suami yang hebat tidak perlu lagi risau kerana anda telah menemui produk GAMBIR POWER yang boleh membuatkan isteri anda bangga dan menyayangi anda lebih erat dan manja. AUUUMMM!
IMG_1070

Kini memperkenalkan GEL GAMBIR JANTAN :)

Gel Gambir Jantan merupakan satu lagi produk baru dan terbaik hasil gabungan formulasi bahan organik dan terpilih dari Malaysia, India, Arab Saudi, Indonesia, Afrika.
Gel Gambir Jantan atau Gambir power adalah produk dalam bentuk pes yang pertama di Malaysia, ia membantu melambatkan pancutan pra-matang bagi lelaki.

Membantu senjata suami bertahan lebih lama TANPA TEWAS AWAL.
Gambir Jantan dengan formulasi terbaik dari bahan-bahan terpilih seperti Gambir Power, Papermint, Spearmint, Aloe Vera, Sandalwood, Jojoba Oil dan Virgin Coconut Oil menjadikan lelaki nampak lebih JANTAN, dihormati dan disayangi pasangan.

Produk Gambir Power  ini bukan dalam bentuk getah yang perlu dicampur air atau jenis minyak.
Tetapi sejenis pes dan READY TO USE GEL GAMBIR POWER!

Produk Gambir Power ini sudah pun menjadi fenomena dan diminati ramai lelaki kerana ia tidak terlalu panas, tidak melekit, tidak berlendir, tidak menyebabkan pasangan berasa kebas.
Yang paling menakjubkan mereka yang jenis pancut awal bakal mampu bertahan antara 30 minit hingga 60 minit! WOW! Sudah pasti si isteri bakal tersenyum puas sehingga ke telinga.

Gel Gambir Jantan Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang (sesetengah produk jenama lain memberi kesan sampingan)  Anda dan pasangan kekal rasa nikmat dan gembira dapat melakukan pelbagai aksi! Isteri anda akan rasa lebih disyangi dan lebih dihargai atas keperihatinan suami terhadap kepuasan seksual mereka.

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar