Sabtu, 10 Oktober 2015

Pancut Awal

Pancut Awal atau Cepat Pancut dan Isteri Tidak Puas adalah saling berkaitan. Apabila Suami pancut awal secara automatik Isteri tidak akan puas. Hanya dengan 2 sebab ini sahaja rumahtangga Anda akan bergoyang seperti dipukul ribut. Jika Anda seorang lelaki yang tinggi egonya, 2 sebab Pancut Awal ini adalah musuh ketat Anda. Mungkin ego Anda pernah rebah tersungkur dek 2 sebab ini dan sehingga kini Anda masih tidak berdaya untuk melawannya.

“ Baru je isap dah pancut, macam mana nak main ni?? ”

Persoalan di atas sangat popular di kalangan Isteri yang Suaminya cepat pancut atau Pancut Awal. Tetapi si Suami dengan egonya menjawab;
“ Sabar la nanti naik balik la tuu ”
Situasi ini mungkin pernah Anda alami. Mungkin bagi Anda ianya biasa. Tapi bagi Isteri Anda ianya adalah satu siksaan.

Pancut Awal

 Kami tidak perlu untuk bercerita panjang mengenai kisah-kisah Isteri curang seperti laman-laman web lain. Anda sudah sedia maklum tentangnya melalui media dan internet. Dan semestinya Anda tahu punca-punca Isteri-isteri ini curang. Juga tidak mustahil jika kisah-kisah ini akan berlaku kepada Anda sendiri yang mempunyai punca-punca yang serupa yang Anda sendiri tidak ambil kisah. Bayangkan jika Isteri Anda……….. mesti luluh hati Anda bukan.

Punca-punca ini sememangnya nampak kecil tetapi kesannya amat mendalam. Berhati-hatilah. Ingatlah dalam hubungan seksual Wanita, KEPUASAN SEKS adalah tujuan utama mereka. Tidak seperti Lelaki tujuan mereka adalah untuk melepaskan air mani supaya si Wanita mengandung benih mereka.

Wanita tidak pernah fikirkan tentang benih mereka semasa seks dan mereka tidak tahu adakah ovum mereka telah dilepaskan atau tidak. Ketahuilah Wanita memerlukan MASA yang lebih LAMA untuk mencapai klimak dan wanita juga boleh KLIMAKS BERKALI-KALI dalam satu-satu persetubuhan. Jadi dalam seks, Wanita hanya mencari kepuasan dan keseronokan seks semata-mata. Sebagai Lelaki adalah menjadi tanggungjawab Anda untuk memberi kepuasan kepada Isteri Anda.

Apa gunanya jika Anda kaya raya, rumah besar, kereta mewah dan Isteri cantik tetapi Cepat Pancut. Teramat sayang sekali jika Anda mempunyai zakar besar, panjang dan nampak garang seperti kepala singa tetapi Cepat Pancut. Zahirnya Anda bahagia tetapi batin Anda tersiksa dan siksaan batin ini merebak kepada Isteri Anda yang sama sekali tidak bersalah. Ini sekaligus menjatuhkan martabat Anda seorang Lelaki.

Mengapa Pancut Awal ini terjadi kepada Anda??

Dari kajiselidik yang telah dilakukan hampir 80% Lelaki di seluruh dunia mengalami masalah Cepat Pancut atau Pancut Awal atau ejakulasi dini. Peratusan ini hampir sama dengan peratusan Wanita yang tidak puas di ranjang. Ada logiknyakan. Jadi Cepat Pancut boleh dikatakan lumrah biasa kerana ramai yang mengalaminya dan ia bukanlah menandakan bahawa Anda tidak sihat atau berpenyakit. Tetapi Wanita tidak puas di ranjang adalah sesuatu yang tidak normal dan tidak patut berlaku.
Cepat Pancut boleh didefinisikan sebagai pancutan air mani Lelaki yang berlaku sebelum tiba masanya. Zakar telah mengeluarkan air mani setelah beberapa ketika dimasukkan ke dalam faraj dan belum sempat lagi untuk melakukan penetrasi.
Ia sebenarnya adalah masalah MASA yang gagal dikawal oleh kebanyakan Lelaki dan menjadi masalah apabila berlaku ketidakpuasan dari pihak Wanita. Tahap rangsangan terhadap zakar yang menentukan masa persetubuhan Anda.

Tips popular yang digunakan untuk mencegah Cepat Pancut atau Pancut Awal

Pakai Kondom
Krim atau Bahan Pengebas
Posisi Seks
Teknik mengawal Tahap Rangsangan Zakar
Jika diteliti kesemua kaedah di atas, ia adalah untuk mengurangkan rangsangan terhadap zakar semasa seks supaya hubungan seks dapat dilakukan dengan lebih lama. Jadi boleh disimpulkan bahawa penyebab utama cepat pancut adalah ZAKAR yang SENSITIF terlalu peka terhadap RANGSANGAN.
Secara lumrahnya telah diciptakan kepala zakar ditutupi oleh kulit tipis yang sangat sensitif dengan cara persarafan yang kaya. Persarafan yang kaya ini menyebabkan zakar menjadi sensitif terhadap rangsangan. Ini punca zakar mudah terpancut.
Oleh itu Anda tidak boleh menyalahkan diri sendiri kerana masalah ini. Mungkin ini adalah takdir dan semua ini berlaku mungkin ada hikmahnya. Anda perlu berusaha mencari jalan penyelesaiannya dan Kami ada penyelesaiannya untuk Anda;


MEMPERKENALKAN!!
http://www.gambirserawak.com/2015/09/gambir-serawak-satu-satunay-herbal-oles.html

RAHSIA TAHAN PANCUT
Rahsia Tahan Pancut ini adalah satu teknik yang dapat memisahkan orgasma dengan pancutan air mani Anda tanpa menggunakan sebarang peralatan atau bahan cecair. Anda akan merasa nikmat dan puas ketika melakukan seks tetapi setitik pun air mani Anda tidak akan terpancut. Hanya perasaan teruja yang akan menyelubungi Anda. Itu janji kami.
Dengan teknik ini sampai subuh pun Anda masih boleh melakukan seks. Anda sudah boleh mengawal pancutan yang selama ini keluar terlalu awal. Inilah keistimewaan teknik ini.

Apakah yang terdapat dalam eBook Pancut Awal ini??

Secara ringkasnya Ebook Rahsia Tahan Pancut ini mengandungi bab-bab yang mana Anda akan diterangkan mengenai persetubuhan dan perbezaan antara kepuasan persetubuhan Lelaki dan Wanita yang sangat-sangat berbeza. Anda akan diterangkan secara terperinci dari segi struktur dan fungsi zakar, mekanisma zakar, adakah zakar otot atau tisu dan mengapa boleh pancut awal atau cepat pancut. Anda juga dapat memahami mekanisma sebenar pancutan air mani, apa terkandung dalam air mani, apa penyebab berlakunya pancutan dan bagaimana ia boleh memancut. Setelah Anda faham kesemua mekanisma di atas Anda akan diajar langkah-langkah untuk melakukan teknik Tahan Pancut ini dengan yakin tanpa ragu-ragu. Dengan berpandukan gambar-gambar beserta huraian lengkap akan memudahkan lagi Anda memahami dan mempraktikkannya. Teknik yang sesuai untuk semua Lelaki ini boleh diamalkan dalam apa jua keadaan seks seperti penetrasi, oral dan onani. Terdapat juga soalan dan jawapan bagi menyelesaikan kekeliruan yang akan timbul bagi Anda untuk melakukan teknik mencegah Pancut Awal ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar